събота, 7 януари 2017 г.

After Christmas - pre-Christmas projects

Публикувано от skylife в 9:16 сл.об.
Много празници, много ядене, много рабора, много неща за вършене...Най- накрая трябваше да откажа няколко, колкото и неприятно да ми беше...Ще се реванширам на всички :-)

А сега малко Коледни творения, отдавна готови, предадени и изядени, но нямаше време...

Поръчаха ми "нещо" за една нова семейна двойка + буркани с шоколад, като тези от миналата година. Нещото не беше ясно какво да е, рамка, картичка...Най- накрая се сетих, че имам купени готови заготовки за албуми, та предложих да направя един албум, тип "Нашата първа семейна Коледа". Албума беше с уговорката - няма да се заигравам много...

Започнах...3 дни търсих хартии, започнах, после се чух с една приятелка, която ме попита - оооо, онези хартии ли ще ползваш, които си купи? При което аз се ударих по главата, изринах всички боклуци, които зариваха въпросните хартии и за които бях забравила, и започнах отначало.

"Няма да се заигравам" се проточи 3 седмици, една от които в умуване как да направя заглавната страница...За тая заглавка надух главата на сума ти народ...Но в крайна сметка всичко приключи добре и подаръкът беше предаден лично на 31.12.2016 ;-)




















Някъде между другото ме обзе неистовото желание да направя меденки и ореховки, ама ако може меденките да са с фондан и картинки отгоре.Ама ако може и да са с формата на елха...

Ами - последното не ми се получи, така че се задоволих с фондан и картинки...




Всички бяха пакетирани и раздадени на колеги, близки и приятели. Не съм изяла нито една, но казаха, че били хубави...

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

Tini tin Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review