петък, 19 март 2010 г.

Surprise!

Публикувано от skylife в 9:06 пр.об.



















С огромно желание седнах снощи да правя поредната малка картичка. И констатирах, че нещо работата не ми върви.

От доста време имам огромно желание да направя картичка, която да има отпред за "украса" 4 квадрата с...нещо си. И сега имам подходящият печат - LOVE, нареден в квадрат. И така - напечатах го - на два различни листа, в подходящи за фона на картичката цветове. Изрязах ги (L и E в един цвят, O и V в друг), не ги изрязах правилно...Напечатах ги пак - същата работа. Напечатах ги трети път - мастилото се размаза (а се предполагаше, че е бързосъхнещо). Казах си - ОК, все ще ги направя някак си. Наложих 4-те квадрата отгоре И не ми хареса...

Констатирах, че поне вече мога да сгъвам цветенца - и реших да му сложа цвете. Изрязах един модел - дори не разбрах как се сгъва, изрязах втори - не ми хареса. Накрая се спрях на това, което ЗНАМ как изглежда и МОГА да сгъна.

Остана само надписа. Изрових отново всички печати, в търсене на подходящ по размер и смисъл печат. Хареса ми само този. И разбира се, за да е всичко в тон - сложих зелено мастило. Надписа изобщо не се виждаше (което все пак предполагах, имайки предвид шареният фон, но си мислех че може и да се бъркам). "Оправих" кашата със сребърна пудра (знам, че надписа изглежда черен, но явно зелено и сребърно изглежда така).

Ами - това е. За цяла вечер спретнах една картичка...

3 коментара:

Ivolina каза...

Картичката е много хубава. Цветето се е получило разкошно. Колко е голямо и кой модел използва?
За съжаление много често нещата стават точно по описания от теб начин. Но пък важен е резултата, а той при теб е отличен.

skylife каза...

Ами картичката е 7.5х7.5...цветето да е има-няма 4-5см. А модела е Double-Petal.

Addii каза...

резултата е разкошен наистина,цветето и на мен ми хареса много

Публикуване на коментар

 

Tini tin Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review