сряда, 10 март 2010 г.

Публикувано от skylife в 9:46 пр.об.
И така, ето че успяха да ме убедят да си направя и аз блог. Благодарско Рали, сега ме вкара в страхотна приказка, да разбера как се борави с туй чудо...а все пак трябва да се работи...

Ами ето - това съм аз. Обичам да се занимавам с разни "джвъчкави" нещица, но май не ми остава достатъчно време за всичко и сутрин се успивам :-) И цялото това чудо започна преди само година и половина със скромната потготовка на нашата сватба...

Сега вече е придобило такива размери, че вчера една позната каза - "Абе - донеси всичко, което имаш!", на което аз избухнах в смях и и казах, че това е практически невъзможно...

Ами това е, сега ще се пробвам да покажа малко нещица - надявам се искренно да успея.

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

Tini tin Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review