петък, 19 март 2010 г.

Quilling set

Публикувано от skylife в 8:38 сл.об.

Знам, че не е нищо особено, но съм много щастлива. Отдавна искам да се сдобия с такъв сет и все не ми оставаше...ресурс за него. Но днес влязох (за пореден път) в Слънчоглед, с ясната идея какво ми трябва и случайно видях това да виси на стената. Чуденето ми трая около 5 секунди, след което бързо го измъкнах (почти отмъкнах и пирона, на който беше закачен) и доволно отидох на касата. Вътре има 2 размера лентички, инструментчето за навиване, коркова подложка, няколко топлийки и "дъска" с различен размер кръгчета (не се сещам за точното име сега). Вътре има и "упътване" как да се направят няколко формички. Сега вече ще мога да започна да се занимавам и с това. Ура!

2 коментара:

Irena каза...

Супер, радвам се за теб и на мен ми се иска да се сдобия с такова комплектче, но за сега няма излази.
Успех в навиването и творенето!

Te4eto каза...

Eей, изпревари ме! Но пък много се радвам и ще чакам да видя какво ще спретнеш.

Публикуване на коментар

 

Tini tin Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review