сряда, 29 май 2019 г.

Sea- themed invitations

Публикувано от skylife в 4:33 сл.об.
Отдавна не съм се разписвала тук. Май е време да добавя поне нещата, които успях да завърша за последните х години. Започвам по малко, отзад напред.

Преди Нова година една дългогодишна позната ме помоли да направя покани за сватбата на големият и син. Темата беше морска, а типът покани хареса от нещо, което правех текущо и ще пусна по- нататък.

Харесаха картинката на младоженците, която много приличала на истинските младоженци. Имах някаква идея в главата, но ми отне доста време да я избистря. 

Разбира се - започна се с проблемите - тук няма перлен картон в голям формат, изкупих всички тюркоазени листи, които не ми стигнаха и нямаше повече. Успях все пак да намеря много близък картон. После - белите цветчета ми свършиха...за това няколко булки са с тюркоазени цветенца. После...машината се прецака и ембосвахме безумно много време. Купих нова машина. После не остана почти никакво време и за това се примолих на една позната да оцвети дигитално картинките. Тя се оказа, че също има някакви драми с компютъра, така че в крайна сметка картинките са оцветени на компютър, а малко светлосенки и други са добавяни на ръка. 

Поканите бяха 25 на брой и за по- хубави снимки нямаше време, това е ;-) (както винаги)








1 коментара:

Te4eto каза...

Аууу, как съм изпуснала това?!?
Много са хубави!!! <3

Публикуване на коментар

 

Tini tin Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review