четвъртък, 26 април 2012 г.

Pink & Brown

Публикувано от skylife в 2:26 сл.об.
Яяя да поизтупаме праха и да махнем паяжините...Много се загубих, знам. Не, че не творя, ама все са разни "бъдещи" проекти, на които не им е дошло времето...Други пък все още не са завършени, абе - с две думи - забравихме се!

Предният път не успях да се справя с времето и не ви показах никаква картичка, но за тази седмица съм на линия.

И тъй - тази седмица предизвикателството на Digi Doodle Shop Challenges е цветно - Розово и Кафяво. Признавам си - много ми харесва тази комбинация и реших да употребя една от новите им картинки и направих бебешка картичка. Не, че е нещо сложно, обаче хартиите много ми харесват и стана сладка...толкова за една вечер...

Няма да ви досаждам повече, че след годишното приключване ми се е събрала една камара изостанала работа, а аз никак не се справям с отмятането и!

Целувки и до нови срещи!
------------------------------------------------------
Hi all! Yeap - I'm still here! I couldn't manage to make any card for the previous challenge but this time I did!

So - this week at Digi Doodle Shop Challenges we have a color combo challenge - Pink and Brown. I really like that combination and this was a great opportunity to use one of their newest images and to make a baby card. It's really a simple one but I love those papers and for me - it turned out great!

OK - that's all! It was a quick one, but I really have a lot of work to do and I by now - I don't manage to do it very well :-(.

Kisses and see you soon!



7 коментара:

Te4eto каза...

Аз не съм те забравила :)... още!
Няма нещо, което да не ми харесва на картичката ти, ама най-много ми харесва вирнатото дупе! Айде, гуш и чао!

Gaynor Greaves каза...

Such a cute card, love the LO, Gaynor xx

Tammy каза...

Sweet card and you've colored it to perfection! Love the bow and charm!

Miss Emerald каза...

Е, чак пък да те забравим! Картичката, че е сладка - сладка е, че харесвам и аз като Течето вирнатото дупе - харесвам го, но само, ако знаете, в този момент, колко много ми се иска да мога като това сладурче да се потопя в един сладък бебешки сън!

Ina каза...

Нежна и гушкава картичка!Бебока е голям сладур!Много ми хареса как тези копчета приятно допълват цялостната композиция.

Star каза...

Beautiful!! I love that little baby carriage charm. Great layout!

Bettina L. каза...

This is so cute. Love the details with the paper piecing, charm, bow and buttons too. Bettina xx

Публикуване на коментар

 

Tini tin Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review