вторник, 13 декември 2011 г.

Sneak peek

Публикувано от skylife в 10:27 сл.об.
Добра вечер блог другарчета,

преди около година (почти), се включих в инициативата "Предай нататък". Макар, че много се забавих, все пак не съм забравила петте дами, които се записаха и сега, макар и късно, съм се заела с изработката на скромните подаръчета...

Момичета - подаръчетата наистина ще са скромни, но от сърце...

Ето и малка "подсказка"



Е - надявам се всичко да е готово преди Нова година и да си имате малки изненадки...но като цяло исках да кажа - не съм ви забравила ;-)

Лека ноооощ

3 коментара:

Te4eto каза...

Мила и скъпа, ако бях учител нямаше да ти пиша единица за това подсказване, щото освен че изглежда готино нищо не се разбира!
:D

~Gery~ каза...

Тече, то ако се разбираше, каква подсказка щеше да бъде :)
Аз иначе срещу подобаващ подкуп може и да си помисля дали да издам още нещо ;) хихи

Te4eto каза...

Няма нужда - ще го чакам на пощата ;D!

Публикуване на коментар

 

Tini tin Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review