сряда, 21 декември 2011 г.

Pay it forward

Публикувано от skylife в 11:55 пр.об.
И така, почти година след като се включих в инициативата, дойде и моят ред да се отчета...За сега само с 4 от 5-те подаръка...Но тъй като петият е малко по- различен (в началото имах друга идея за подаръците, та един беше почти готов и реших да не го променям), мога да ви покажа другите четити (а и знам, че са пристигнали по предназначение вече)

Подаръчетата са наистина скромни и изработката малко им куца, но все пак се надявам момичетата да ми простят и да им харесат :-) Състоят се от 2 части - свещ и една поставка за чаша. Разбира се, поставката могат да си я ползват за каквото си искат, така че там няма ограничение.

Ето ги и тях:



И свещите:










Лек ден от мен!

10 коментара:

Deni каза...

Поставките са много красиви, с тази форма на коледна звезда-много ми харесват.

krechi каза...

Чудесни подаръци си подготвила!!!

BEARKIS каза...

Поздравления за оригиналната идея,с много коледно настроение!!!

Miss Emerald каза...

Злати, златни ръце имаш, момиче! Не знам на кое си намерила кусури, но всичко е тооооооолкова хубаво! Поставките са направо уникално жестоки, а свещите - коя от коя по-хубави! Как си ги докарала само всичките! Браво!

kenli каза...

Ще коментирам поста ти така:
Който няма Коледа в сърцето си, няма и да я открие под коледната елха!
Твоите подаръци са повече от прекрасни!
Мисля, че бъдещите притежателки са щастливки!
Весела Коледа от мен!

Te4eto каза...

Самокритиката хич не е лошо нещо, ама няма нужда сега... Много са хубави Злати и съм сигурна, че момичетата са очаровани!

Поли каза...

Аз да попитам - има ли нещо, което не умееш? Гледам и не мога да преценя кое ми харесва повече - подложките или свещите! Прекрасни са!

Creative каза...

Направо не знам на кое казваш скромен подарък .. Разкошни са нещата .. (А аз съм ужасно пристрастена към свещи .. признавам .. :))

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

Благодаря, Злати! И аз се чудя как може да кажеш скромни подаръчета! Като са вече пред очите ми - гледам ги и се чудя кое е по-по-най....свещичката или подложката! Просто и двете са великолепни - нямам думи! Радвам им се много и ще красят дома за Коледа - на всички страшно се харесаха...

Angellowe каза...

Уникални са! Поздравления!

Публикуване на коментар

 

Tini tin Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review