неделя, 6 ноември 2011 г.

Разни разнообразни

Публикувано от skylife в 6:02 сл.об.
Вече май сте видяли чорапчето на Гери, обаче на нейния въпрос и аз мога да се изпъча гордо и да кажи - АЗ хехе...В следващите седмици тя ще ви радва с разни други нещица, а мен ме няма, но да си покажа и аз моето чорапченце:


Малко не му се получиха петичката и пръстчето, но са с подлепващо, което се оказа твърдичко...Но - принципа проба-грешка работи с пълна сила и ще знам за следващия път ;-)

Сега да ви покажа и останалите си "жалки" опити, този път в бижутерството:

1. Комплект от "колие", обеци и гривна


Начина на плетене на синджира го видях в интернет, така че реално съм си го правила аз. Май на снимка не изглежда много добре, но на живо е по-хубаво :-(

2. Гривничка, която най- вероятно ще търпи малко промени, както и ще и се добавят разни неща за комплект


Толкова от мен за днес :-) Лека вечер на всички и до новата седмица :-)

6 коментара:

Te4eto каза...

За малко да се подведа по чорапчето, че тази публикация вече съм я видяла :)
Така че прескачам чорапа... на комплекта синджира си е много добре даже и съм сигурна, че някой който носи такива неща ще го оцени и за мен черешката на тортата (публикацията) е синята гривна! Тооолкова нежна и прекрасна - ей такава бих носила!

coldwaters2 каза...

Oh my word these creations look stunning I so love that Christmas Stocking.
Hugs
Lorraine x

Green-Eyed Girl каза...

Злати, аз реших, че имам дежа ву с това коледно чорапче! Много е сладурско. Бижутата ти са нежни, изчистени и това със сините камъчета ми е фаворит. Хайде, давай още снимки на красоти!

Miss Emerald каза...

Злати, подведох се и аз по чорапчето, но бързо си изясних ситуацията! Справила си се добре, следващия път съм абсолютно убедена, че ще бъде перфектно! Аз и толкова не мога! А за бижутата..., за тях просто нямам думи! Първото ме грабна с оплетката на синджира, с висулките, въобще - страхотно е! Гривничкита пък, ах, гривничката - синяяяяя, нежна, супер е! Поздравления за всичко, което си направила!

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

Злати, напредваш в иваческите умения - вълшебно ботушче, платовете просто са страхотни...Прехласнах се и по бижутата ти - нищо, че казваш, че са първи опити...Поздравления!

Doreen каза...

Gorgeous creations.xxx

Публикуване на коментар

 

Tini tin Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review