четвъртък, 9 юни 2011 г.

Christmas in June

Публикувано от skylife в 1:00 сл.об.
Нееее, не ви се привижда. Да - картичката пак е Коледна...И да - има брокатена усмивка в ъгъла, но по- надолу ще ви кажа защо ;-)

Как да ви кажа - имам толкова печати, които не съм използвала дори веднъж, че нямаше как...Този снежко си чака реда от миналия Септември...Пък и никога не е излишно да имаш някоя картичка в повече преди празниците. Като знам, че миналата година не успях да изпратя ни една картичка :-(

Добре, както и да е. Тази седмица няма да ви показвам картичка на Digi Doodle Shop's Challenges (дам - смениха си леко името), но все пак да ви каза, че предизвикателството е - Без дизайнерски хартии (т.е. - може да използвате само едноцветни картони, може да си направите собствени фонове с дистрес, печат, ембосинг, но не може да ползвате всички онези хубави шарени хартийки, които всички така обичаме).

Картичката ми е за предизвикателството на Двете елши, където тази седмица Рали ни предизвиква да направим състарена картичка.

Обикновено като се каже "старо" или "състарено" повечето от вас (а и аз също) сигурно си представят пожълтяла хартия, измачкани листи, прах...На мен ми се прииска да избягам по някакъв начин от точно тази кафяво-жълта гама и реших да "състаря" картичката си, като нащърбих всичките и краища (без сгъвката отгоре, щото рискувах да остана без картичка...нали така някак си хаха). За да е малко по аФтентична, този пък оцветявах с акварелни моливи. По края я дистреснах и направих някакъв жалък опит да я направя на петна, че да изглежда по- състарена, обаче нещо не ми се получи номера със спрейчето този път...

Тъй, после реших да и сложа айлети - 3 броя, от ъгъла на картичката нагоре. За съжаление единият от тях се счупи, разбира се - средния, така че трябваше да премахна хирургически двата, заедно с ъгъла на картичката. Е, след това добавих още един за симетрия...и остана бялото ъгълче.

Там историята е друга. От около една година (поне) се опитвам да разбера с какво тия по клипчетата си мажат печатите, така че  после като поръсят брокат, той да залепне. Ясно беше, че е някакво лепило, ама какво...Е, ами наскоро се сдобих с това "нещо", но до снощи не бях го пробвала. А след като го пробвах, бях толкова щастлива, че това е ТОЧНО това "нещо" дето го търся толкова време, че трябваше да оплескам къде що има...И понеже нямам толкова малка звездичка, която да побера на ъгълчето, но за сметка на това имам печат- усмивчица, за това и картичката се сдоби с брокатена усмивка.



Е, изпращам ви една голяяяма усмивка и аз и ви желая лек ден :-)

P.S. И да ви покажа МЪРЗЕЛ във висша форма...



2 коментара:

KalySto каза...

Този снежко е страхотен. А настроението на самата картичка е такова, че чак ми стана студено и коледно.Много хубава!

Donna каза...

beautiful Christmas card, love the distressed edges, hugs Donna x

Публикуване на коментар

 

Tini tin Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review