понеделник, 25 април 2016 г.

Notebook 3 of 4 and an album

Публикувано от skylife в 3:14 сл.об.
Не, не скучая грам. Просто нямам време за много снимки и писане - все пак пика и ака навсякъде (макар, че вече излиза на разходка малкото изчадийце)...

В тая връзка - скоро може да ми се наложи да се моля за нови гащи...както си се разхождаме блажено снощи, малкото говедце реши, че е съвсем редно да се закача с мен и да ме хапе по крачола. В тая комбинация аз се оказах с лъснал задник по средата на разходката, защото лайненцето ми отпра ЕЕЕЙ такава дупка в анцуга...

И все пак това беше по- добре от днес сутринта, когато - в невъзможността да си зашия дупката от снощи - трябваше да изляза в един кошмарен вятър да я разхождам. Сега си представете - зимни боти, шал, яке, яка - вдигната до над ушите и гол задник се подава през една дупка...идилия. Рисковете на професията...

Между пика и ака - третият тефтер (остана ми само зимният). Този път е с по- препечена фея, защото е за летните месеци :-) Остана ми зимният тефтер, за който имам още мнооого време.

Този си има и облаци, не особено сполучливи, но ги има :-) 



Освен това - опитах се да направя кутия за съкровища с албумче и т.н., но за съжаление стигнах само до албумчето :-( Кутията остава за някой друг път...

Луната и звездите светят - отгоре са доволно омазани с фосфорицираща пудра :-)



0 коментара:

Публикуване на коментар

 

Tini tin Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review