вторник, 18 юни 2013 г.

Gift of winter

Публикувано от skylife в 8:55 сл.об.
Е - малка Коледна картичка. Не знам защо точно Коледна... Отне ми доста време да реша дали ми допада комбинацията от хартии. После - докато измисля каква картинка да използвам... Специално си я взех за целта.

Да ви кажа честно - феите на Сара Бъриър са жестоки, обаче при разпечатване, някои от тях са толкова малки, че е почти невъзможно да ги оцветиш...

Ами - това е :-)
------------------------------------------------------------------
A small Christmas card. Don't know why Christmas...just like that... It took me ages to decide whether I like the papers or not...and then it took me even more to decide what image to use. That one I've bought especially for that card.

To tell you the truth - Sara Burruer images are really awesome, bot when printed, some of them are so tiny it's really difficult to be colored...at least for me :-(

Well - that's all ;-)






Card recipe:

Papers:  First Edition - 12"x12" Paper Pad - Christmas Joy 
         Dovecraft - Back to Basics Vintage Christmas
         Echo Park - Season's Greetings

Die cut: #658261 Sizzix Bigz Die - Tattered Poinsettia
         Xcut Nesting Dies - Rectangle Parenthesis SKU:XCU503045

Image:   Sara Burrier - Gift of Winter

Others: Tim Holtz Distress Crackle Paint PICKET FENCE White Opaque Ranger 
        90 MIXED RED SELF ADHESIVE PEARLS - 3mm
        Stickles Glitter Glue - Crystal
        Tim Holtz Distress Ink Pad AGED MAHOGANY Red Ranger











 

3 коментара:

Lionelsa каза...

Много нетипична, но свежа и интересна коледна картичка. Зимното вдъхновение през поглед на летните емоции винаги действат така :-)

Te4eto каза...

Добре че си решила, че ти харесва комбинацията от хартии - на мен много ми харесва! Какво да ти кажа - кефи ме картичката!

vilini каза...

Картичката е невероятна! И цветовете, и феичката..,абе страхооотна е..

Публикуване на коментар

 

Tini tin Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review