петък, 4 май 2012 г.

St.George's Day

Публикувано от skylife в 1:10 сл.об.
Мдаааа, скоро идва Гергьовден. И макар, че всички около мен с това име отново ще останат без картичка и подарък, нищо не пречи съпругата на един колега да се сдобие с такава, нали?!

Признавам, че това е една от най- скоростните ми картички - само 2 вечери ;-), даже вечер и половина (е - през повечето време гледах телевизия и ядох сладолед, ама това е тема на друг разговор).

Първоначалното изпълнение беше замислено в други цветове, но след като така и не намерих подходяща трета хартия (не знам колко още трябва да си купя, че да намеря 3 подходящи листа), се появи тази...

Весел празник на празнуващите, приятно ядене и пиене...и ние това мислим да направим ;-)



3 коментара:

Te4eto каза...

Хартиите са страхотни и много обичам хвърчила!
Забележката ще ти я споделя тайно :)

Ina каза...

Страхотно се е получило, изпипана до най-малкия детайл, а печата колко добре е оцветен...!!! Поздравления!!!

Cvety каза...

На мен комбинацията от цветове ми допада и цялостната визия, и излъчване на картичката много ми харесват :)
Поздрави!

Публикуване на коментар

 

Tini tin Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review