понеделник, 9 май 2011 г.

Bunches

Публикувано от skylife в 12:44 сл.об.
Нали знаете как понякога има нещица, които много искате да използвате, но за които или не ви стига смелост, или пък въображение, а най- често - време или проект, на който да ги сложите?!

Е, същият е случая с тази картичка и по- точно - с дантелата и картинката, които са на нея. Често ми се случва да харесам някоя картичка с дантела, но досега така и не ми се отдаде случай да ползвам нито една от петте вида, които имам в къщи. Добре, че е Гери да зададе дантелено предизвикателство, че да се напъна малко. 

За картинката е същото - сигурно стои от половин година в компютъра и нищо...Всеки път я заглеждам и си казвам..."Някой друг път..." Сега обаче всички условия съвпаднаха и се случи така, че едно от момичетата с които ходя на танци имаше рожден ден и това беше чудесен повод да и направя картичка.

Цветовата комбинация ми е изключително непривична, но когато имаш подходящите материали - всичко си отива на мястото.

Отвътре не е шедьовър, но предвид много малкото време, което имах да я довърша, преди да изчезна на танци - стига толкова :-)

Толкова от мен! Как изкарахте празниците? На мен определено отново не ми бяха достатъчни...
-------------------------------------------------------------
That's a card I made for a friend's birthday.

The colors are a little unusual for me, but when you have the right material - everything turn out OK.

Not very good inside, but had about 15 min. to do it.

Hugs :-)




2 коментара:

Te4eto каза...

Ми ползвай си дантелите, виж как хубаво ти стоят!!!

Esi каза...

И картичката и картинката са много хубави, мисля че си се справила страхотно.

Публикуване на коментар

 

Tini tin Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review